spot_img
AcasăEconomieMitsubishi Electric se lansează pe piața din România


Mitsubishi Electric se lansează pe piața din România

Mitsubishi Electric a inaugurat pe 16 aprilie, la Bucureşti, sucursala din România, cea de-a doua din Europa de Est. Compania japoneză vizează, astfel, să-şi consolideze prezenţa din Europa şi să accelereze creşterea vânzărilor de aparate de are condiţionat şi sisteme de climatizare, ajunse anul trecut, pe piaţa românească, la 10 milioane de euro, conform datelor oferite de Portalul globalmanager.

De asemenea, sucursala din România a fost deschisă prin Mitsubishi Electric Italia, companie specializată în domeniul instalațiilor de aer condiționat, încălzire și tratare a aerului. Compania şi-a dublat “în ultimii ani” cota de piaţă din România şi estimează creşterea vânzărilor şi în 2018.

“Am venit în România pentru că vedem un potenţial foarte bun de creştere aici. Trebuie să creştem vânzările companiei cu 10% pe an pentru a ne atinge ţinta pentru anul 2020. Mi-am dedicat ultimii 35 de ani din viaţă companiei Mitsubishi Electric şi sistemelor de aer condiţionat şi mă bucur că prima sucursală din România va activa în acest domeniu”, a spus Yoji Saito, şeful Mitsubishi Electric Europe.

Mitsubishi Electric Europe a avut anul trecut afaceri de 3 miliarde de dolari şi are aproximativ 2.500 de angajaţi. Fondată în 1921, Mitsubishi Electric are o tradiție de aproape un secol în dezvoltarea, producţia şi vânzarea soluțiilor industriale și casnice în diverse domenii de activitate, precum echipamentele electrice și electronice folosite în procesarea și comunicarea informațiilor, dezvoltarea spațială și comunicații prin satelit, electronice de uz casnic, tehnologii industriale, tehnologii energetice, mijloace de transport și echipamente de construcții. Mitsubishi Electric are peste 5.000 de angajaţi în Europa.













RELATED ARTICLES