spot_img
AcasăEconomieRomânii nu cer despăgubiri în urma întârzierii sau anulării zborurilor


Românii nu cer despăgubiri în urma întârzierii sau anulării zborurilor

Circa 120.000 de români s-au confruntat cu întârzieri sau anulări ale zborurilor în ultimii trei ani, însă mai puțin de 1% dintre aceștia au cerut să fie despăgubiți, conform studiului AirHelp.

Din datele colectate de AirHelp, liderul mondial în obţinerea de compensaţii pentru persoanele aflate într-o astfel de situaţie, aceste despăgubiri s-ar ridica la 34 de milioane de euro.

Ştefan Radu, directorul general în România al AirHelp, a declarat pentru News.ro că la nivel mondial doar 2% dintre pasageri cer despăgubiri, iar în România procentajul este mai mic de 1%, multe persoane neștiind că pot cere compensații.

Pasagerii români pot cere despăgubiri pentru zboruri cu întârzieri de peste trei ore sau anulate, din anii 2015, 2016 sau 2017, conform legislației din Uniunea Europeană.

La nivelul României, cele mai mari întârzieri le înregistrează Aeroportul Henri Coandă din Otopeni şi Aeroportul Avram Iancu din Cluj, de altfel cele mai mari din ţară.

Pasagerii păgubiţi se pot adresa companiei AirHelp, care percepe un comision de până la 25% din compensaţiile odată primite de persoanele afectate.





















RELATED ARTICLES