spot_img
AcasăComunicateDepartamentul financiar, prin prisma a 28 de lideri din domeniu. Pe 4...


Departamentul financiar, prin prisma a 28 de lideri din domeniu. Pe 4 aprilie afli cum reușește un CFO să depășească perioadele de instabilitate și să conducă organizația spre succes

Profesioniștii din departamentul financiar sunt așteptați, pe 4 aprilie 2024, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, unde va avea loc o nouă ediție a evenimentului „CFO Conference”. Conferința organizată de BusinessMark va reuni 28 de lideri din domeniu, ce vor aduce în discuție provocările cu care se confruntă un director financiar în contextul actual și strategiile prin care poate conduce cu succes organizația în perioade de instabilitate.

Traversăm o perioadă cu provocări generate de contextul macroeconomic și de volatilitate, în care dinamica anuală a economiei a încetinit, ratele inflației sunt ridicate, costurile de finanțare și ratele dobânzilor sunt în continuare crescute. În tot acest peisaj, un CFO trebuie să se adapteze rapid, fără să piardă din vedere obiectivele de dezvoltare ale organizației, nevoile business-ului, evoluția pieței, schimbarea așteptărilor clienților și angajaților.

Care sunt practicile prin care liderii financiari pot promova o cultură a adaptabilității, strategii și structuri organizaționale flexibile care să ajute companiile să facă față complexității aduse de volatilitate și schimbare? Care sunt obiectivele de creștere și cum își propun liderii financiari să le atingă? Care este structura unui departament financiar modern și ce rol joacă automatizarea, digitalizarea și inteligența artificială în procesul de transformare al acestui departament esențial?

Conferința va fi moderată de Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing și Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark și include trei sesiuni de prezentări și două paneluri panelurilor, în cadrul cărora profesioniștii invitați vor privi spre și viitorul departamentului financiar și vor dezbate importanța data analytics în contextul amenințărilor externe și al securității cibernetice.

INVITAȚII EDIȚIEI DIN 2024:

  • Ion Sclifos, Chief Financial Officer, Orange România Communications
  • Alina Bogdanescu, CFO, Hervis Sports and Fashion Romania
  • Evie Filissiadi, Head of Finance, Aktor STA Romania – member of Intrakat Group
  • Alexandru Nomicos, Director Financiar, Bergenbier
  • Dan Videanu, CFO, Agrii Romania
  • Ioana-Crina Socaci, Finance Lead, Bristol Myers Squibb
  • Octavian Avram, CFO, SelfPay
  • Andreea Judy, CFO, ROVERE MOBILI
  • Dan Bărăscu, Head of Tax, Partener, BDO România
  • Remus Mihai Hirceaga, Country Manager, Expense Reduction Analysts Europe
  • Bogdan Năforniță, CEO & Cofondator, Profluo
  • Adrian Tudoscă, Regional Finance Director–Healthcare & Diagnostic Services, Medicover România & Diagnostic Services, Medicover SEE
  • Ovidiu Bucătaru, CFO, Agricultorul Group
  • Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Iulian Sorescu, Partner, Head of Noerr Finance & Tax, România, Noerr
  • Raluca Buciuc, Director | Partner | Romania | Valuation360 & Advisory Services, Colliers România
  • Bianca Vișan, CFO, Concelex
  • Andreea Artenie, Managing Partner, Artenie, Secrieru & Partners
  • Dana Maria Gheorghe, Head of Finance Europe Real Estate, DXC Technologies
  • Florin Rizea, Senior Manager, PwC România
  • Nadia Oanea, Owner, Tax and Training
  • Adrian-Cătălin Bulboacă, Managing Partner, Bulboacă & Asociații SPARL
  • Lavinia Monoranu, Transfer Pricing Partner, TaxWise
  • Otilia Pețu, Founder & Managing Partner, NOA Group
  • Mihail Dan Stan, ACCA, Expert EXEC-EDU
  • Adrian Dinu, CEO, Creasoft IT
  • Cristina Săulescu, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Roberto Pătrășcoiu, CEO, Habitat for Humanity România

Evenimentul va avea loc la sala Constanța, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, în intervalul 08:00 – 16:00 și vizează: directori financiari, Financial Business Partners, directori generali, Controlling and Budgeting Managers, Reporting Managers, directori economici, directori contabili, consultanți fiscali, controlleri financiari, contabili, auditori, analiști financiari, antreprenoriț

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 600 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.

Eveniment organizat de BusinessMark

Pe parcursul acestui an, BusinessMark va organiza noi evenimente dedicate profesioniștilor din departamentul financiar. Astfel, proiectul „CFO Conference” ajunge la Cluj-Napoca (13 mai), Iași (10 iunie), Timișoara (13 noiembrie). Tot în luna noiembrie va avea loc și „Tax & Finance Forum” (6 noiembrie), iar în luna decembrie organizăm o nouă ediție a conferinței „Financial Outcome”.

Partenerii evenimentului: BDO, Noerr, Cabot Transfer Pricing, Expence Reduction Analysts, NOA Group, Colliers, PwC România, Artenie, Secrieru & Partners, Creasoft IT, Tax & Training, TaxWise, Profluo, Bulboacă & Asociații SPARL

Suport tehnic oferit de: SCS

Eveniment susținut de: BRCC

Partener de monitorizare al evenimentului: mediaTrust

Parteneri media:  spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Curierul Fiscal, Debizz, Revista Piața, Transilvania Business, Revista Cariere, Jurnalul de Afaceri, Global Manager, Global HR Manager, EventsMax, Digital Business, Ziarul21, PRwave, AntreprenorinRomania.ro, spatiulconstruit.ro, Club Economic, Economistul, România Durabilă, AngajatorulMeu.ro, Top Business News, MATEK, Femei în Afaceri, BusinesVoice

***

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

















RELATED ARTICLES