spot_img
AcasăEconomieeMAG duce piața de e-commerce la un nou nivel în România


eMAG duce piața de e-commerce la un nou nivel în România

Platforma Marketplace utilizată de eMAG îi ajută pe comercianți să ajungă la clienți mai repede și mai ușor prin intermediul lor, devenind cel mai mare retailer online de pe piața locală. Cu ajutorul acestei platforme, compania furnizează o cale simplă, dar eficientă, ce oferă o vizibilitate foarte mare tuturor produselor vândute de către orice retailer, de la produse electronice, electrocasnice, telefoane,  jucării, mobilă, cosmetice, articole sportive, la produse de casă și gradină.

În alte ordine de idei, aceasta este o modalitate de a face bani cu produsele altora, modalitate ce a fost preluată, elaborată și gestionată de către eMAG foarte bine, încă din 2011, devenind astăzi un „mall” online ce va aduce com­pa­niei aproa­pe 40% din numărul total de co­menzi în 2017 şi o treime din rulaj, de aproa­pe două ori mai mult faţă de anul 2015.

În cadrul conferinței eMAG Marketplace New Sellers organizată în parteneriat cu Ziarul financiar, Iulian Stanciu, CEO al eMAG, a declarat că „platforma marketplace va genera în acest an 27% dintre comenzi şi 22% din valoarea acestora, respectiv mai mult de 100 de milioane de euro. Ne aşteptăm la o dublare în continuare“.  eMAG a înregistrat anul trecut în România afaceri de 353 mil. euro (vân­ză­rile pro­prii plus cele generate de par­te­nerii din market­place) şi esti­mea­ză că va depăşi în acest an pragul de o ju­mă­tate de miliard de euro, scrie ZF.

eMAG încearcă foarte mult să se dezvolte pe piața de e-commerce din România atât ca volum, cât și prin standarde înalte de servicii, paltforma marketplace fiind direcția principală de creștere a companiei. În prezent sunt lis­ta­te peste 750.000 de produse de la un număr de 1.250 de vânzători.

În Capital citim și că această platformă oferă posibilitatea fiecărui magazin partener să își stabilească singur condițiile comerciale, taxele de livrare, politica si taxele de retur, dar și prețurile, atât timp cât asigură clienților aceleași standarde de calitate cu care s-au obișnuit la eMAG.

Sursa: zf.ro, capital.ro

 














RELATED ARTICLES