Pentru Google, asigurarea unui mediu sanatos si sustenabil al publicitatii digitale este o miza cruciala, aflata in centrul eforturilor sale de aproape 20 de ani, potrivit Wall Street.
In fiecare moment, Google investeste resurse umane si de tehnologie pentru protejarea indivizilor, agentiilor de publicitate si editorilor care contribuie la crearea unui internet util. Google prezinta date despre cele mai importante actiuni derulate in anul 2018 pentru a mentinerea unui mediu online sigur.
De asemenea, în total, anul trecut Google a introdus 31 de noi politici pentru publicitate. Alaturi de protejarea utilizatorilor impotriva reclamelor inselatoare si abuzive, eforturile Google s-au concentrat pentru a oferi agentiilor de publicitate un mod facil de a verifica daca reclamele lor respecta politicile de publicitate, potrivit sursei citate.
O alta tinta in 2018 au fost entitatile din spatele reclamelor daunatoare, urmarind eliminarea cauzei. Folosind tehnologie „machine learning”, au fost identificate aproape un milion de conturi ale unor „advertiseri” rau intentionati, de doua ori mai mult ca in 2017.