spot_img
AcasăComunicateBusinessMark revine la Sibiu cu un nou proiect dedicat comunității locale de...


BusinessMark revine la Sibiu cu un nou proiect dedicat comunității locale de HR. Pe 22 noiembrie 2023, afli cum poți atrage candidații potriviți în organizație și ce așteptări au angajații, la Hotel Ramada

Pe 22 noiembrie 2023, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge la Sibiu. Conferința va reuni, la Hotel Ramada, 12 specialiști români și internaționali, care vor aborda provocările cu care se confruntă departamentele de HR atunci când vine vorba de atragerea și păstrarea talentelor în organizație. Cum arată un brand de angajator de succes, în contextul în care avem pe piața muncii cinci generații cu experiențe, nevoi, așteptări și abilități diferite?

Sunt liderii pregătiți pentru a răspunde provocărilor ce vin la pachet cu această diversitate generațională? Dar organizațiile? Vorbim, în cadrul conferinței, despre cum putem construi o cultură în care fiecare angajat să se simtă văzut, apreciat, acceptat și valorizat, însă ne uităm, totodată, în interiorul departamentelor de HR. Cum a transformat pandemia munca oamenilor de HR și ce rol joacă digitalizarea? Cum poate inteligența artificială susține activitatea în recrutare? La ce nivele și în ce moduri poate fi utilizată pentru eficiență, dar și pentru asigurarea unui proces „bias free”? Și cum aducem „umanitate” acolo unde tool-urile tehnologice sunt tot mai avansate?

Acestea sunt doar câteva dintre subiectele ce vor fi abordate pe parcursul sesiunilor de prezentări și panelului de dezbatere, la care vor participa:

  • SPECIAL GUEST: Belinda Gannaway, Employee experience coach, Trainer, Author
  • Iulia Kolesnicov, Employer Brand Manager, Radiometer
  • Ștefania Nardan Lăbușcă, HR Director, Geiger Romania
  • Oana Ilie, Director de resurse umane, Tazz
  • Delia Pușcă, HR Manager, Talent Acquisition and Engagement, AstorMueller
  • Ioana Micu, HR Manager, Wenglor Sensoric Group
  • Gabriela Călin, Human Resources Manager, Güntner
  • Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist
  • Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
  • Adrian Dinu, CEO, CREASOFT IT
  • Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR
  • Robert Schmidt, Business Development Manager, Smartree

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să vizitați site-ul nostru sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Grupurile beneficiază de reduceri: 10% la achiziția a 2 bilete, 15% la achiziția a 3 bilete și 20% reducere la achiziția a peste 4 bilete.

Pe parcursul acestui an, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” a ajuns în București, Craiova, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Oradea și Brașov.

Această serie de evenimente este destinată liderilor și profesioniștilor din domeniu care doresc să fie parte a unui dialog despre viitorul muncii și al departamentului de HR, recrutare, atragere și retenție de talente: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.

Eveniment organizat de BusinessMark

Partener oficial al conferinței: Continental România

Parteneri: Romanian Software, Exploratist, Smartree, Creasoft

Eveniment susținut de: BRCC

Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Cariere, Ziarul Bursa, AngajatorulMeu.ro, PRwave, Digital  Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, administratie.ro, Global Manager, EventsMax, Revista Piața, Top Business News, Ziarul 21, Antreprenor în România, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri, Portal HR, spatiulconstruit.ro, Revista de HR, Sibiu100

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

























RELATED ARTICLES