spot_img
AcasăComunicateBusinessMark revine pe 1 noiembrie la Timișoara cu CFO Conference


BusinessMark revine pe 1 noiembrie la Timișoara cu CFO Conference

Pe 1 noiembrie 2023, BusinessMark organizează la Timișoara evenimentul „CFO Conference, dedicat directorilor financiari locali. Specialiști din domeniu se vor reuni la Iulius Congress Hall, pentru a discuta despre cum poate un CFO să gestioneze scenariile de risc, într-un mediu volatil, dominat de blocaje la nivel de supply chain, costuri ridicate, inflație, creștere a dobânzilor, instabilitate regională. În acest context actual provocator, cum pot organizațiile să devină reziliente, păstrându-și, totodată, ochii la viitor?

În contextul automatizării, digitalizării, volumului tot mai ridicat de date colectate, cum arată departamentul financiar al viitorului și ce rol are departamentul financiar în transformarea datelor colectate în insight valoros pentru business? Ne uităm, totodată, la beneficiile pe care le aduce investiția în astfel de tehnologii și la rolul CFO-ului în anticiparea trendurilor, alegerea direcțiilor de investiție și influențarea deciziilor strategice. Cum poate tehnologia să ne ajute în reimaginarea companiei și a modului de a face business?

În cadrul acestei ediții, vorbim, totodată, despre tendințe și politici fiscale la nivel internațional, strategia fiscală a României și armonizarea legislației românești cu cea globală, dar și despre principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală.

Conferința va include o sesiune de prezentări și un panel de dezbatere, moderat de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark, la care vor participa:

  • Hedy Pascu, Director Financiar, FM Romania SRL
  • Mircea Varga, Chairman of the Board, Teilor Holding, Independent Board Member, Safetech Innovations & Perla Harghitei
  • Inga Țîgai, Partener, Head of Tax & Legal Technology, Consultanță Fiscală, KPMG România & Moldova
  • Remus Mihai Hirceaga, Country Manager, Expense Reduction Analysts Europe
  • Sergiu Ștefea, Director, Timișoara Audit Services Coordinator, PwC România
  • Darius Ienci, Head of Accounting & Tax, DB Cargo Romania
  • Alina Andrei, Parteneri, Cabot Transfer Pricing
  • Iulia Sbiera, CFO, Pehart Group
  • Bogdan Stoian, Group CFO, Klass Wagen Group
  • Paul-Ioan Danciu, Head of Finance and Administration South – East Europe Region,
    Bertschi AG
  • Adrian Dinu, CEO, Creasoft IT

Acest proiect cu tradiție a avut loc, pe parcursul acestui an, și în alte orașe din România, precum: București, Timișoara, Iași și Cluj-Napoca. CFO Conference vizează o gamă largă de profesioniști și lideri din domeniul financiar, care joacă un rol crucial în gestionarea și orientarea afacerilor într-un mediu economic complex și în continuă schimbare: Directori financiari, Directori generali, Consultanți fiscali, Controlleri financiari, Directori economici, Directori contabili, Financial Business Partners, Contabili, Auditori, Analiști financiari, Antreprenori.

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să vizitați site-ul nostru sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Grupurile beneficiază de reduceri: 10% la achiziția a 2 bilete, 15% la achiziția a 3 bilete și 20% reducere la achiziția a peste 4 bilete.

Un eveniment: BusinessMark

Parteneri: Expense Reduction Analysts, Cabot Transfer Pricing, PwC România, CREASOFT IT

Eveniment susținut de: BRCC

Parteneri media:  spotmedia.ro, Revista Cariere, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Debizz, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, Events Max, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business News, Business Voice, Spatiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, AntreprenorinRomania.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Curierul Fiscal, AngajatorulMeu.ro, Femei în Afaceri, www.tion.ro, Revista Agenda, Arad24.net, Express de Banat, Bănățeanul, Ziarul Clujean

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

























RELATED ARTICLES