Pe 29 septembrie 2023, BusinessMark vă invită la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, unde va avea loc o nouă ediție a conferinței „reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”, eveniment ce va privi spre evoluția business-urilor din sectoarele de retail și FMCG, abordând provocările și oportunitățile din anul 2023, precum și strategiile de diferențiere într-un mediu economic complex.
Vom explora adaptarea la inflația record, costurile ridicate și schimbările legislative și vom discuta despre optimizarea procesului de livrare în era așteptărilor de livrare same-day și next-day. De asemenea, vom analiza soluțiile pentru optimizarea last-mile delivery, variantele multiple de livrare, gestionarea retururilor, tendințele în plățile digitale, influența Internet of Packaging asupra reducerii risipei, aspectele fiscale și noutățile legislative, sustenabilitatea și ESG, îngustarea marketplace-urilor, crearea mixului de canale potrivit pentru a eficientiza comunicarea cu clienții, satisfacerea așteptărilor pentru rapiditate, conveniență și personalizare, utilizarea datelor pentru personalizarea experienței clienților, crearea de experiențe memorabile în magazine, integrarea tehnologiilor digitale în magazine, evoluția comerțului pe rețelele sociale și comportamentul clienților în mediul online.
Conferința va fi moderată de Ioana Grigore, Antreprenor, Mentor, Coach, Expert în e-commerce, și de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark și va include sesiuni de prezentări și un panel, la care vor participa:
- Mihai Pătrașcu, Chief Executive Officer, evoMAG.ro
- Mircea Varga, Chairman of the Board, Teilor Holding, Independent Board Member, Safetech Innovations & Perla Harghitei
- Delia Dinu, Chief Operations Officer, Sezamo
- Marius Grigore, General Manager Romania & Moldova, Red Bull
- Eduard Alexianu, Commercial Director, Merlin’s Beverages
- Alin Vlad, Ecommerce Director, Otter
- Cosmin Stan, Portfolio Development Lead, Coca-Cola HBC Romania
- Teodora Mărăcineanu, Marketing Director, Electrolux Romania
- Oana Varian, Managing Associate, Artenie, Secrieru & Partners
- Mădălina Diaconu, Director de Marketing, Grupul B&B Collection
- Traian Năstase, Managing Partener, iSense Solutions
Evenimentul „reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world” este destinat managerilor generali, managerilor de dezvoltare a afacerilor, directorilor de operațiuni, managerilor de achiziții, directorilor de distribuție, directorilor comerciali, managerilor de marcă, directorilor de marketing și vânzări, managerilor de dezvoltare a clienților, managerilor online și digital, managerilor de marketing de tip trade, antreprenorilor și a tuturor celor interesați de industria de retail și FMCG.
Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să vizitați site-ul nostru sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Grupurile beneficiază de reduceri: 10% la achiziția a 2 bilete, 15% la achiziția a 3 bilete și 20% reducere la achiziția a peste 4 bilete.
Eveniment organizat de BusinessMark
Parteneri: BluePoint, Arcese, Artenie Secrieru & Partners
Partener de monitorizare: mediaTrust
Parteneri media: Spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Revista Cariere, IQads, SMARK, angajatorulmeu.ro, Logistic Post, PRwave, Social Media România, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, administratie.ro, Global Manager, EventsMax, Revista Piața, Spatiulconstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, Antreprenor in România, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.