CFO Conference București – 15 noiembrie 2022. Află ce rol au automatizarea și digitalizarea în modernizarea departamentului financiar și care sunt provocările cu care se confruntă, astăzi, CFO-ul

0
10
















BusinessMark revine la București cu un nou eveniment dedicat directorilor financiari – „CFO Conference 2022”, ce va avea loc pe 15 noiembrie, începând cu ora 09:00, la Radisson Blu Hotel și online.

În cadrul acestei conferințe, privim la oportunitățile de creștere și provocările cu care se confruntă CFO-ul modern, în contextul în care automatizarea și digitalizarea au devenit elemente cheie în transformarea departamentului financiar. Astfel, vom analiza care este rolul CFO-ului în creșterea gradului de adoptare a soluțiilor digitale și ce avantaje aduce automatizarea operațiunilor financiare, acordând o atenție aparte și unor elemente cheie, precum: eficientizare, reducerea gradului de eroare, agilitate, flexibilitate, reducerea costurilor.

Totodată, vom discuta cu profesioniști din domeniu despre tendințe și politici fiscale la nivel internațional, strategia fiscală a României si armonizarea legislației românești cu cea globală, aspecte privind taxarea în economia digitală, dar și despre impactul pe care îl au creșterile de prețuri la materiile prime, la utilități, creșterile dobânzilor și creșterea inflației asupra deciziilor și activității unui CFO.

În acest context, la CFO Conference București ne propunem să obținem insights de la companii de top și de a afla bune practici de la profesioniști din domeniu, precum:

  • SPECIAL GUEST: Veronika Von Heise-Rotenburg, Chief Financial Officer (CFO) & Co-Managing Director, everphone
  • Mircea Varga, Chairman of the Board at Teilor Holding & Board Member at Safetech Innovations
  • Mihai-Alexandru Velicu, Chief Financial Officer, Premier Energy Group
  • Eliza Irimia, CFO, Stefanini EMEA
  • Anton Niculescu, Managing Partner, Inulta
  • Costin Baicu, Costin Baicu, CFO Grup, DocProcess
  • Ovidiu Bucătaru, CFO, Grup Șerban
  • Valentin Albu, CFO, ROCA Industry
  • Raluca Drăgan, CFO, Meta Estate Trust
  • Cristina Săulescu, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Codruț Nicolau, CEO, Edenred România și Benefit Systems
  • Ioana Arsenie, Strateg financiar, Trusted Advisor
  • Bogdan Mitroi, Director l Valuation and Advisory Services, Colliers
  • Luciana Dragomir, Chief Financial Advisor, ELI Parks – Element Industrial

Evenimentul va include două sesiuni de prezentări (09:30 – 12:00, 12:30 – 13:15) și un panel (13:15 – 15:00) moderat de Anton Niculescu, Managing Partner, Inulta.

CFO Conference București vizează: Directori financiari, Directori generali, Consultanți fiscali, Controlleri financiari, Directori economici, Directori contabili, Contabili, Auditori, Analiști financiari, Antreprenori. Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați și vizita zona expozițională. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.

Parteneri: Inulta, EY România, DocProcess, Colliers România, Cabot Transfer Pricing, Edenred România

Susținut de: Camera Consultanților Fiscali, Hellenic – Romanian Bilateral Chamber of Commerce, BEROCC

Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții

Parteneri media:  spotmedia.ro, Financial Market, Ziarul Bursa, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Debizz Magazine, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business News, Business Voice, spatiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, AntreprenorînRomania.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Curierul Fiscal, AngajatorulMeu.ro

***

BusinessMark – Events designed to make an impression

Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.

Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here