Tax & Finance Forum București – 14 noiembrie 2022. Ce noutăți fiscale vor intra în vigoare din 2023 și cum ne putem pregăti pentru ele?

0
17
















BusinessMark invită directorii financiari, consultanții fiscali, directorii economici, directorii contabili, auditorii, analiștii financiari, controllerii financiari și tax managerii la noua ediție „Tax & Finance Forum” ce va avea loc la București pe 14 noiembrie 2022.

Evenimentul se va desfășura atât în format fizic, la Radisson Blu Hotel, cât și online, fiind adresat companiilor din mediul privat și celor din sectorul public, iar participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali.

În cadrul a două sesiuni de dezbatere și a unui seminar, vom prezenta și analiza: tendințe legislative și fiscale la nivel internațional, noutăți privind politicile fiscale în Uniunea Europeană post-pandemie, strategia fiscală a României si armonizarea legislației românești cu cea globală, reforma fiscală în contextul Planului Național de Redresare și Reziliență, aspecte privind taxarea în economia digitală, principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, cele mai importante noutăți fiscale, la ce să ne așteptăm începând cu 2023, aspecte privind digitalizarea administrației fiscale din România – SAF-T, e-factura și RO e-transport, prețurile de transfer  la nivel internațional și local.

Totodată, experții din cele mai importante companii vor vorbi despre inspecția fiscală a dosarului de prețuri de transfer; exemple și bune practici, TVA, modificări privind impozitul pe profit, perspective și tendințe în inspecțiile fiscale, noutăți fiscale privind impozitul pe venit, beneficiile salariale și impozitarea acestora – ce ne așteaptă în 2023, noutăți privind impozitele și taxele locale.

Vor fi alături de noi, în calitate de speakeri:

  • Miruna Enache, Partener, Liderul Diviziei de Asistență Fiscală în Tranzacții, EY Romania
  • Mitel Spătaru, Tax Partner, Crowe România
  • Florentina Șușnea, Managing Partner, PKF Finconta
  • Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Diana Roșu, Director Corporate Tax, PwC România
  • Luisiana Dobrinescu, Managing Partner, Dobrinescu Dobrev SCA
  • Raluca Buciuc, MRICS, Director | Partner | Romania | Valuation360 and Advisory Services, Colliers România
  • Mihai Erculescu, Tax Manager, Crowe România
  • Cristiana Oprea, Senior Tax Manager, Crowe România
  • Monica Ionescu, In-House Lawyer, PKF Finconta
  • Alex Comănescu, Director, Taxare Indirectă, KPMG România

Cea de-a doua parte a conferinței va fi dedicată seminarului „Noi reguli fiscale așteptate și cu impact pentru anul 2023. Modificări legislative și aspecte practice”, susținut de specialiștii Crowe România, care vor aborda următoarele teme:

  • Impozitarea companiilor, regim microîntreprinderi, impozit pe profit și alte aspecte practice –

Speaker: Mihai Erculescu, Tax Manager, Crowe Romania

  • Nouă paradigmă privind impozitarea beneficiilor salariale, cum ar fi: indemnizaţia de mobilitate, pensia facultativă, asigurările de sănătate, ajutor pentru telemuncă, diurnă

Speaker: Mitel Spătaru, Tax Partner, Crowe Romania

  • TVA – aspecte practice și cele mai recente modificări legislative
  • livrarea către sine vs obligații de ajustare a dreptului de deducere;
  • modificări legislative recente

Speaker: Cristiana Oprea, Senior Tax Manager, Crowe Romania

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro. Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali.

Un proiect: BusinessMark

Parteneri: EY România, Crowe România, Cabot Transfer Pricing, PwC România, Colliers România, PKF Finconta, Dobrinescu Dobrev SCA

Eveniment susținut de:  Camera Consultanților Fiscali, BEROCC

Suport tehnic asigurat de: SCS

Parteneri media:  spotmedia.ro, Financial Market, Ziarul Bursa, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Debizz Magazine, MATEK, Jurnalul de Afaceri, administratie.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business News, Business Voice, spatiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, Antreprenor în România, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Curierul Fiscal, AngajatorulMeu.ro

***

BusinessMark – Events designed to make an impression

Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.

Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here