Campania Xiaomi, „Mi 11 – Movie Magic”, realizată de Xiaomi România și Confident Communications, a fost recompensată cu două trofee Silver la categoriile Brand PR – New products and services și Tech PR & Communication of innovation, în cadrul Galei Romanian PR Award 2021. A 19-a ediție s-a desfășurat online pe 25 noiembrie, iar componența juriului a fost internațională și a reunit reprezentanți din 10 țări.
„Sunt două premii extrem de importante pentru noi și care ne confirmă că am făcut o treabă excelentă și în acest an. În 2020, echipa Confident a primit premiul Small Consultancy of the Year.
Mulțumim echipei Xiaomi România pentru susținere și pentru toate eforturile depuse pentru a construi această campanie la care s-a muncit enorm și despre care chiar se poate spune că a fost magică. Aceste trofee la PR Award ne onorează și ne confirmă că suntem pe drumul cel bun”, spune Mara Gojgar, fondator Confident Communications.
„Ne bucură faptul că am reușit să construim aici, în România, o echipă performantă, care reușește să surprindă întotdeauna. Suntem uniți și ambițioși și ne propunem să facem lucruri mari în continuare. Le mulțumim și partenerilor oficiali Xiaomi din România. Avem o colaborare foarte strânsă atât cu operatorii de telefonie mobilă, cât și cu retailerii offline și online. Au dat dovadă de mult profesionalism și aceste premii sunt și ale lor”, declară Gina Gavriliu, Marketing Manager, Xiaomi România.
Campania Xiaomi, „Mi 11 – Movie Magic” s-a derulat pe parcursul a patru luni, perioadă în care Seria Mi 11 (formată din modelele Mi 11, Mi 11 Ultra, Mi 11 Lite 5G și Mi 11 Lite) a ajuns în România. Echipa locală Xiaomi și echipa Confident Communications și-au unit forțele și au derulat o serie de evenimente de lansare și activări în care au fost implicate publicații de tehnologie și lifestyle, key opinion leaders (atât din zona tech, cât și din lumea filmului și a fotografiei), actori, bloggeri de travel și food vloggers.
Sub umbrela conceptului „Movie Magic” au stat toate mesajele cheie ale campaniei Xiaomi. Seria de telefoane inteligente Mi 11 le oferă utilizatorilor specificații cinematice și experiențe la un alt nivel. Dacă magia le aparținea înainte doar profesioniștilor, de-acum ea este la îndemâna oricui. Așa că invitațiile la evenimentele online au luat forma unor snack box-uri de Oscar, iar capabilitățile incredibile ale noilor telefoane au fost explicate și testate de regizori și fotografi profesioniști. Punctul culminant, Mi 11 a fost unul dintre personajele principale ale filmului „Complet Necunoscuți”, regizat de Octavian Strunilă. Cu ajutorul smartphone-ului s-a filmat și primul trailer al peliculei.
Activările nu s-au oprit aici. Mi 11 Ultra, modelul high-end al seriei, a fost folosit la crearea unui foto-reportaj în National Geographic, cu zimbrii din Parcul Natural Vânători Neamț. Bogdan Daragiu, video director, a filmat trei clipuri memorabile care au fost văzute în întreaga lume prin intermediul Xiaomi Studios. Mi 11 Lite 5G și Mi 11 Lite și-au arătat rafinamentul într-o serie de rețete colorate, realizate de Chef Cristian Boca, iar trei fotografi profesioniști s-au implicat într-un concurs pe Instagram.
„Campania Xiaomi „Mi 11 – Movie Magic” a ‘atins’ peste 3 milioane de oameni. Nu în ultimul rând, trebuie menționate și zecile de review-uri pozitive din partea jurnaliștilor specializați pe tehnologie, cărora le mulțumim pentru interesul pe care îl arată pentru produsele Xiaomi. Am reușit să dăm voce în România misiunii Xiaomi, aceea de a face inovația accesibilă pentru oricine”, adaugă Mara Gojgar.
Campania Xiaomi „Mi 11 – Movie Magic” ar fi fost mult mai greu de implementat fără sprijinul Venus Five, divizia inhouse foto & video a Confident Communications. Înființată în anul 2015, împreună cu fotograful Dragoș Constantin, ca o linie de business independentă, studioul completează serviciile de comunicare oferite de Confident PR. Venus Five este în acest moment unul dintre cele mai mari studiouri foto independente din centrul Bucureștiului, complet echipat pentru proiecte foto-video de amploare.