spot_img
AcasăComunicateDoar 16% din directorii chestionați consideră despre companiile lor că au fost...


Doar 16% din directorii chestionați consideră despre companiile lor că au fost eficiente în atingerea obiectivelor de inovare

Cele mai multe organizații nu își îndeplinesc obiectivele de inovare și se confruntă cu deficiențe ale competențelor de conducere pentru a inova cu succes, potrivit unui studiu sponsorizat de către DHR International și efectuat de Harvard Business Review Analytics Services

Chicago, IL – 24 Octombrie 2018 – În timp ce majoritatea companiilor consideră că o cultură bazată pe inovare este importantă din punct de vedere strategic, majoritatea liderilor consideră că organizațiile lor nu îndeplinesc obiectivele de inovare și că nu au competențele de conducere pentru a inova cu success- câteva concluzii ale unui studiu sponsorizat de DHR International, realizat de Harvard Business Review Analytics Services. Alt rezultat-cheie al sondajului arată că doar 16% dintre liderii chestionați consideră despre companiile lor că au fost eficiente în atingerea obiectivelor legate de inovare.

 

Studiul a măsurat opiniile a 636 de respondenți din diverse regiuni, incluzand America de Nord, EMEA, Asia/ Pacific și America Latină. Aproape 50% dintre respondenții sondajului provin din organizații cu venituri de 1 miliard de dolari sau mai mult și 25% din respondenți din organizații cu 10 000 sau mai mulți angajați.

 

Alte constatări cheie ale sondajului includ următoarele:

  • 85% dintre respondenți consideră că CEO-ul este cel mai important lider pentru a conduce eforturile de inovare.
  • Doar 14% dintre respondenți consideră că organizațiile lor sunt eficiente în atragerea, dezvoltarea și reținerea liderilor cu seturi de competențe adecvate; companiile cu performante major în domeniul lor de activitate prezintă rezultate mult mai bune, aproape jumătate dintre liderii acestora indicând faptul că organizațiile lor sunt eficiente în atragerea, menținerea și dezvoltarea liderilor.
  • 44% dintre cei chestionați consideră că liderii companiilor au viziunea strategică de a inova cu succes.
  • 45% dintre respondenți consideră că accentul pe inovare îi ajută în transformarea modelelor de afaceri, a produselor și serviciilor existente în mod competitiv; 28% au afirmat că vor să țină pasul cu schimbările din industrie.
  • Numai 16% dintre respondenți, în ansamblu, au declarat că majoritatea membrilor consiliului director actual dețin competențele necesare pentru a supraveghea procesul de inovare; aproape o treime dintre respondenți au raportat că aceste consilii au un comitet dedicat inovării.

 

 

CEO-ul DHR Internațional, Geoff Hoffmann, a declarat: „În activitatea de recrutare pentru poziții de conducere executivă, nu am văzut niciodată și nu am experimentat o schimbare fundamentală a industriei noastre așa cum se întâmplă astăzi, datorată în mare parte ritmului rapid al inovării la nivelul industriilor și organizațiilor”. Hoffmann a adăugat: „După cum arată acest studiu, există o discrepanta majora. În timp ce majoritatea companiilor consideră inovația drept o componentă strategică importantă, marea majoritate a respondenților din sondaj consideră că organizațiile lor nu îndeplinesc obiectivele inovării. Opinia noastră este că vor exista schimbari semnificative, pe măsură ce organizațiile, deși lent, vor aplica din ce în ce mai mult lecțiile învățate de la cei mai inovatori reprezentanți ai industriilor cărora le aparțin”.

 

Alex Clemente, Managing Director, Harvard Business Review Analytic Services, a declarat: „După cum reiese din rezultatele sondajului, problema primordială pare a fi faptul că cele mai multe companii nu au definit clar ce reprezintă conducerea inovatoare pentru ei, nici nu au construit programe pentru dezvoltarea competențelor cheie pentru abordări eficiente. Clemente a adăugat: „Comparând pionierii  industriilor cu alte organizații chestionate, a avea liderii executivi și membrii consiliilor de administrație cu competențele potrivite reprezintă fundația pe care se construiește o organizație inovatoare”. Descărcați raportul sondajului aici.

 

Începând cu 1989, DHR International este furnizor global de top pentru soluții de executive search, cu mai mult de 50 de birouri la nivel mondial. Consultanții DHR sunt specializați în toate domeniile și funcțiile pentru a oferi servicii de executive search la nivel înalt, de evaluare a managementului și de planificare a succesiunii, adaptate calităților și specificațiilor unice ale clienților. Pentru mai multe informații despre DHR International, vizitați www.dhrinternational.com



RELATED ARTICLES