spot_img
AcasăComunicateAflă ce aspecte trebuie avute în vedere pentru închiderea exercițiului financiar 2023...


Află ce aspecte trebuie avute în vedere pentru închiderea exercițiului financiar 2023 și noutățile fiscale de la specialiștii invitați la conferința „Financial Outcome” – 15 decembrie

 BusinessMark invită specialiștii în fiscalitate la conferința „Financial Outcome. Închiderea anului financiar 2023, aspecte privind IFRS și noutăți fiscale pentru 2024”, ce va avea loc pe 15 decembrie 2023, la București și online. În cadrul evenimentului, vor fi prezentate cele mai importante noutăți legislative cu impact fiscal, aspecte ce trebuie avute în vedere pentru închiderea exercițiului financiar 2023 – spețe contabile și fiscale, principalele tendințe privind IFRS și raportarea non-financiară.

Totodată, experții din domeniu invitați la eveniment vor analiza și dezbate modificările legislative cu impact fiscal și principalele provocări pentru mediul de afaceri. Ei vor aduce în discuție și digitalizarea administrației fiscale din România și implicațiile acesteia pentru contribuabili, dar și e-Factura și aspectele esențiale ce trebuie luate în considerare pentru închiderea exercițiului financiar 2023.

În plus, participanții vor afla noutățile privind impozitul pe profit, TVA și prețurile de transfer, cât și aspectele ce țin de impozitarea persoanelor fizice și contribuțiile sociale, dar și perspectivele și tendințele în inspecțiile fiscale. Un alt subiect abordat în cadrul evenimentului va viza trendurile globale în raportarea financiară și non-financiară, precum și impactul ESG asupra organizațiilor.

Acestea sunt doar câteva dintre subiectele ce vor fi abordate în cadrul celor două sesiuni de către specialiștii ce au confirmat prezența la eveniment:

  • Raluca Popa, Partener, Departamentul Impozite directe, EY România
  • Camelia Niță, Managing Director – Tax Reporting & Strategy, PwC Romania
  • Mitel Spătaru, Tax Partner, Crowe România
  • Valentina Saygo, Managing Partner, Ask for
  • Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Luisiana Dobrinescu, Managing Partner, Dobrinescu Dobrev SCA
  • Narcisa Chirilă, Tax Manager, PKF Finconta
  • Cristina Săulescu, Partener, Cabot Transfer Pricing

Conferința este adresată atât companiilor din mediul privat, cât și celor din sectorul public și vizează: directorii financiari, consultanții fiscali, directorii economici, directorii contabili, controllerii financiari, managerii de taxe, contabilii, auditorii, directorii generali, antreprenorii, IFRS Reporting Managers, Controlling and Budgeting Managers.

„Financial Outcome. Închiderea anului financiar 2023, aspecte privind IFRS și noutăți fiscale pentru 2024” va avea loc atât onsite (Hotspot Workhub București), cât și online. Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați. Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.

***

Eveniment organizat de BusinessMark, cu susținerea Camerei Consultanților Fiscali

Parteneri:  EY România, Crowe, Cabot Transfer Pricing, PwC România, PKF Finconta, Dobrinescu Dobrev SCA

Eveniment susținut de: CCF – Camera Consultanților Fiscali, BRCC

Partener de monitorizare: MediaTrust

Parteneri media: spotmedia.ro, Financial Market, Ziarul Bursa, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Debizz, Revista Piața, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, EventsMax, Curierul Fiscal, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, AntreprenorînRomânia.ro, spațiulconstruit.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, angajatorulmeu.ro, Top Business News, MATEK, Femei în Afaceri, Business Voice

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.
















RELATED ARTICLES