Carpathian Springs, producătorul apei minerale Aqua Carpatica, va livra sub acest brand românesc în 150 de magazine ale rețelei Tesco din Marea Britanie, contractual prevăzând un buget de marketing de 3,5 milioane de lire sterline, anunță presa britanică.
Carpathian Spring este prezent de 17 ani pe piața românească, iar Tesco este cel mai lanț de supermarketuri din Marea Britanie. Reprezentanții companiei românești au precizat că nu au existat taxe de listare, ci o lungă negociere în care conducerea Tesco a acceptat produsul datorită calităților și analizelor la care a fost supus ani la rând, suma de 3,5 milioane lire fiind bugetul de marketing al brand-ului.
Promovarea se va face printr-o campanie de marketing de responsabilitate social care va consta în sponsorizarea unor evenimente de sănătate și fitness, inițiative ale părinților și sprijin acordat organizațiilor de caritate pentru copii. Aqua Carpatica a intrat pe piața din Marea Britanie în luna februarie, fiind astăzi prezent în circa 700 de magazine din Irlanda și Marea Britanie, inclusiv în centrul comercial Harrods și rețeaua Whole Foods.
Brandul de apă minerală românesc este exportat și în Japonia, China, toate țările Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuweit, Bahrain, Arabia Saudită, Oman), Rusia, Republica Moldova, Germania, Ungaria, Spania, Australia, Finlanda, SUA.
Pe piața locală, Carpathian Springs, a încheiat anul trecut cu un profit net de aproximativ 42 milioane de lei, de peste 7 ori mai ridicat față de anul precedent, în condițiile unei creșteri de 55% a afacerilor.
Compania este deținută de antreprenorul elvețian de origine greacă Jean Valvis, acționar la firma de asigurări Garanta. Afacerile companiei au totalizat anul trecut peste 154 milioane de lei, cu o creștere de 55% față de 2015, când au fost de aproximativ 100 milioane de lei.
Valvis Holding cuprinde brandurile Aqua Carpatica, Domeniile Sâmburești, Dorna Agri și AgroElectrica. Prin Dorna Agri, Valvis exploatează circa 8.000 de hectare teren în Călărași.