Pariu contra trendului

0
20
sursa foto: news.theregistryps.com








Frigotehnica, liderul național în industria frigului comercial și industrial, continuă să își consolideze poziția pe piața din România și nu doar. Companie deținută de ROCA Investments, Frigotehnica își propune ca în 2020 să susțină tendința crescătoare a ultimilor ani și mizează în strategia sa de dezvoltare pe directa legătură dintre industria frigului și cea alimentară, domeniu care se păstrează stabil și profitabil chiar și în contextul pandemiei COVID-19.

De asemenea, în timp ce majoritatea companiilor românești sunt afectate deja de criză, planurile setate de Frigotehnica pentru 2020 rămân neschimbate, iar ambiția furnizorului de frig este ducă mai departe demersurile de creștere regională începute deja prin demararea operațiunilor pe piața din Ungaria și consolidarea prezenței din Bulgaria și Ucraina.

„Vom merge contra curentului si țintim să depășim performantele din ultimii ani. Suntem pregătiți să o facem. Pentru anul în curs avem bugetată o creștere a cifrei de afaceri cu peste 10% și suntem încrezători în capacitatea companiei să depășească, pentru prima data, bariera de 2 MIL EUR profit net. Mizăm pentru atingerea acestor obiective pe know-how-ul și pasiunea echipei excepționale pe care o avem alături, care a depășit 200 de persoane și continuă să crească”, a declarat Adrian Neacșu, CEO Frigotehnica.

După preluarea de către ROCA Investments, în 2018, Frigotehnica a raportat cele mai bune rezultate din ultimii 10 ani.

Odată cu reconfirmarea poziției de lider în piața soluțiilor de frig din România, Frigotehnica și-a validat din nou și statutul de companie inovatoare și perseverentă. Pentru clienții săi, retaileri de calibru internațional, Frigotehnica a construit și modernizat peste 250 de magazine doar în Romania. La acestea se adaugă peste 30 de proiecte în afara țării și aproximativ 20 de proiecte industriale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here