spot_img
AcasăComunicateCFO Conference București. Pe 20 septembrie 2023, discutăm despre cum putem construi...


CFO Conference București. Pe 20 septembrie 2023, discutăm despre cum putem construi reziliența financiară în era schimbării

financiari. În cadrul celei de-a IX-a ediții CFO Conference, discutăm cu specialiști din domeniu despre cum reușesc directorii financiari să crească reziliența companiilor și să gestioneze scenariile de risc, într-un mediu volatil, dominat de blocaje la nivel de supply chain, costuri ridicate, inflație, creștere a dobânzilor, instabilitate regională.

Vorbim, totodată, despre structura unui departament financiar modern și impactul pe care digitalizarea îl are asupra organizației, acordând, totodată, atenție provocărilor aduse de colectarea, prelucrarea și analiza unui volum de date tot mai ridicat. Cum transformă CFO-ul datele în insight valoros pentru organizație? Cum planificăm și luăm decizii în baza acestor date?

Nu în cele din urmă, privim spre viitor și ne întrebăm cum va arăta departamentul financiar și care va fi evoluția investițiilor în perioada următoare.

Pe parcursul sesiunilor de prezentări și panelului de dezbatere, îi vom avea alături pe:

  • Andrei Bica, CFO, Profi Rom Food
  • Alexandru Bordea, CFO, Flip Technologies (eMAG Group)
  • Maria Niță, Sr FP&A Director, Amber
  • Mihaela Nae, CFO, evoMAG
  • Cristina Săulescu, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Claudiu Fuiorea, CFO, Hyperfy
  • Otilia Pețu, Founder & Managing Partner, NOA Group
  • Andreea Artenie, Managing Partner, Artenie, Secrieru & Partners
  • Ovidiu Bucătaru, CFO, Agricultorul Group

Moderatorul evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Evenimentul se va desfășura la JW Marriott Bucharest Grand Hotel și vizează o gamă largă de profesioniști și lideri din domeniul financiar, care joacă un rol crucial în gestionarea și orientarea afacerilor într-un mediu economic complex și în continuă schimbare: Directori financiari, Directori generali, Consultanți fiscali, Controlleri financiari, Directori economici, Directori contabili, Financial Business Partners, Contabili, Auditori, Analiști financiari, Antreprenori.

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să vizitați site-ul nostru sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Grupurile beneficiază de reduceri: 10% la achiziția a 2 bilete, 15% la achiziția a 3 bilete și 20% reducere la achiziția a peste 4 bilete.

***

Un eveniment: BusinessMark

Parteneri: Cabot Transfer Pricing, NOA Group, Artenie, Secrieru & Partners, Hotspot Workhub

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media:  spotmedia.ro, Financial Market, Ziarul Bursa, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Debizz, MATEK, Jurnalul de Afaceri, administratie.ro, Global Manager, Events Max, Revista Piața, Transilvania Business, TopBusiness News, BusinessVoice, spatiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, Antreprenor în România, Clubul Economic, România Durabilă, Economistul, Curierul Fiscal, AngajatorulMeu.ro, Femei în Afaceri

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

















RELATED ARTICLES